QHSE

Високите професионални стандарти са важни за нас, защото има значение за вас.

health-safety-largeHSSE е неразделна част от бизнеса на Tokheim. Нашите екипи за управление на всички нива, са пряко ангажирани в разработването на цели HSSE на индивидуално и организационно ниво. Tokheim използва общ набор от правила, указания и инструменти за отчитане, за да се гарантира високо ниво на професионализъм и придържане към двата местни и глобални стандарта, където и да работим.

Ние имаме строга политика за подбор и програми за обучение на всички наши под изпълнители. Нашата цел за “нулеви злополуки” има за цел да осигури по-безопасна среда за нашите служители, нашите клиенти и техните крайни потребители.

Ние спечелихме много награди от големите петролни компании в целия свят в продължение на нашия ангажимент за осигуряване на по-безопасна среда за нашите служители и нашите клиенти. Последните награди, получени от Tokheim на SSD включват:

  • Безопасност на иновации от Shell във Франция
  • BP Europa Award SE безопасност за изключително представяне на безопасност в Германия
  • Tiger Award, изпълнение, Trophy безопасност от ESSO в Бенелюкс, Австрия, Франция, Германия и Тунис
  • Mobility Trophy от Informatique за разгръщането на PDAs на нашите техници по поддръжката във Франция
  • Награда за сигурност от BP за френски строителни услуги
  • Network Security Challenge Trophy (Трофеят Challenge Sécurité Réseau) от Общо във Франция
  • Награда от Министерството на заетостта в Испания за постижения в областта на HSSE
  • Tokheim Iberica награда от Repsol за иновативни инициативи в областта на HSSE

 

health-safety-large-panoramaHSSE най-добри практики

Отделите за Продажби и Обслужване на Tokheim споделят общи рискове и опасности в продажбата на горива на дребно. Като такива, нашите регионални HSSE мениджъри работят в тясно сътрудничество помежду си и нашата централна организация да споделят проблеми, решения, оборудване и “научените уроци” чрез доклади от аварии и др. . Всичко това е от жизненоважно значение за да се гарантира, че след като причината за всяко произшествие се идентифицира, то не се повтаря в цялата организация Tokheim, и че ние споделяме

опита и корективни действия, съгласувани открито с нашите клиенти и партньори. Международните Токхайм работни процедури, относно работните изисквания на място са допълнително подсилени чрез прилагане на местните закони и най-добри практики, за да се гарантира, че най-високите възможни стандарти за безопасност се спазват, независимо от страната на работа.

 

hsse-smallНулеви злополуки. Нула компромис.

Нашата култура на безопасност е вградена през нашия мениджмънт, Отделите по продажби и сервиз и Партньори. Въз основа на стратегическата цел на компанията “Нула злополуки”, философията на  Tokheim е, че не случайното е приемливо и че разследването в основи на  причината за възникването , както и обученето  са в основата на положителните промени. Нашата HSSE общност гарантира, че тази практика се използва, за да се разбере и да споделят важна информация за безопасност, не само за Tokheim, но и други изпълнители, оператори на обекти и други засегнати.

 

 

hsse-near-missОбщи цели. Обща отчетност.

Отчетността лежи в сърцето на проактивеният подход на Tokheim за управление на безопасността, със служители предоставящи отчети за потенциални опасности. Тези доклади са споделени с нашите клиенти, за да могат да предприемат действия за отстраняване на дефекти на своите собствени помещения, а също така се използват, вътрешно за регистриране и анализ. Разширяване на използването на нашата сервизна база данни, Kimoce, позволява на Tokheim да гарантира, че докладите ще могат да бъдат достъпни, свалеи и изпратен на клиентите експедитивно. Това дава възможност за по-добър анализ на тенденциите и от своя страна на предизвика глобални действия по възникнали проблеми.