T-Media

overview-Tmedia

Бензиностанциите са средище на дейност. Защо да не предоставим на клиентите информация и забавления. Нашите 17inch медийни екрани, TQC-VGA, въвеждат промоции, информация и живи реклами. Ние не просто им даваме един екран – ние им предоставяме пълен пакет медии, T-Media, която ви осигурява възвръщаемост на инвестициите.

 

TQC-VGAHardware: Една фокусна точка с TQC-VGA

Всичко-в-едно медиен екран и калкулатор TQC VGA .Най-ефективният начин за предоставяне на медиини продукти, за да задържите вниманието на потребителите. За разлика от други текущи медийни колонки с интегрирани опции, TQC VGA предоставя цялата информация в един специален екран. Също така е с най-големия интегриран екрана в индустрията -17 инча. Там няма объркване относно това къде да гледа шофьора. Цялата информация се доставя на един потребителски интерфейс. Този голям дисплей осигурява факта,че шофьорът докато зареждане с гориво,рекламодатели и търговци могат да бъдат спокойни,че аудиторията вижда представяния продукт на медииния дисплей. Повече за TQC

 

 

 

T-Media-create-adT-Media: Добавяй, график, излъчвай.

С T-Media, имате онлайн приложение, което ви позволява да организирате и да излъчвате медиини реклами във вашите колонки. То е изцяло уеб базирано, така че няма софтуер ,който да изисква да се инсталира локално на станцията. С T-Media от Tokheim можете да добавите списък за изпълнение и график, когато искате да стартират излъчванията, настройте и дайте живот на своята станция. Всичко това може да се извършва дистанционно, навсякъде, по всяко време в целия свят.

 

 

 

 

T-Media-adsСъбития,медии и реклама

T-Media е програмиран да бъде ориентирана към събития. Това означава, че можете да достави най-различни съобщения, като използвате по-сложни маркетингови методи. Медиите могат да бъдат управлявани от/по подразбиране относно стандартни събития както и да има “празен ход” (например Welcome / съобщение за безопасност), “зареждане” (напр. Насърчаване на клиента и рекламиране на продукти от магазина или от по-висок клас горива), или “край на зареждането” (напр. съобщение “Благодаря Ти”).

T-Media също отива една стъпка по-напред, като позволява маркетинг за насърчаване на продукти, базирани на най-различни събития, като например вид гориво, клиентски карти, регистрационни табели (чрез ANPR), във времето промоции, затворени обявления, посочени на ред признаци. Това ниво на изтънченост го отличава от просто течащите реклами или TV 24/7.

 

 

mediaАнимация, видео, изображения, уеб сайтове и още

Можете да добавите съдържание, като например видео клипове, флаш анимации, Power Point презентации или уеб адреси, до уеб услугата T-Media от всяка точка на света. Просто качете съдържанието си и след това плъзнете и да го пуснете в плейлиста. Като алтернатива можете да създавате съдържание с помощта на нашите прости шаблонни редактори. Местни екипи за продажби Tokheim може да предоставят услуга дизайн, ако искате да създадете по-локализирано и мощно послание.

 

 

 

access-controlКонтрол на достъпа

На различните видове клиенти често ще трябва да се дава достъп до различни потребители на системата. Като независим или “NOC” вие можете да искате графични дизайнери да качат съдържание. Петролните компании могат да искат от доставчиците на медийни, рекламни агенции, или маркетингов персонал от няколко места,да управляват техните екрани. Можете да зададете различни нива на достъп бързо с лесен за използване набор администраторски инструменти.

 

 

 

DeliПредимства на T-Media
  • Display-ите стимулират клиентите да увеличат средно прекарваното време и импулсните покупки, както и допълнителни услуги като автомивка. С план-график, T-Media можете да изберете какви презентации искате да се движат и кога. Например, може да искате да се пускат реклами за кафе сутрин, сандвичи на обяд и на лотарията през вечерта. След това можете да планирате автомивка и обяви за уикенда.
  • Обяви “High Impact” правят продуктите и услигите “живи”, и осигуряват ефективна комуникация с целевите аудитории – осигурява на вашия бизнес конкурентно предимство.
  • Информация в реално време, като например съобщение за пътната обстановка и времето може лесно да се добави и автоматично актуализира, за да се увеличат повторните посещения и лоялността на клиентите.
  • Можете да допълва национални, регионални и местни обяви с конкретна информация и оферти; интегриран подход, за да помогне за засилване на продажбите.